Zwrot towaru

Zgłoszenia przyjmujemy tylko mailem: zamowienia@natare.pl
  1. Klient ma prawo do zwrotu nieużywanego produktu bez podania przyczyny, powiadamiając o tym sklep pisemnie przed upływem 14 dni.
  2. Zwrot nie przysługuje w przypadku specjalnego zamówienia lub jeśli na towarze jest robiony nadruk.
  3. Termin czternastodniowy, w którym Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży liczy się od dnia wydania Produktu.
  4. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
  5. Sprzedawca dokona zwrotu kosztów zakupionego produktu na wskazany przez Klienta numer rachunku bankowego.

Po zatwierdzeniu przez Nas, przesyłkę należy przesłać wraz z dowodem zakupu na adres firmy z załączoną informacją

  • zwrot czy wymiana
  • na co wymiana
  • jaki adres do wysyłki
  • nr konta do zwrotu
Koszty transportu pokrywa w 100% klient.